nedjelja, 13. listopada 2013.

Odlazak

Došlo je vrijeme da se krene na put. Zadnji dan sam u Rijeci, u udobnosti svoje sobe, sutra ću već biti u Sloveniji, a prekosutra navečer u Indiji. Spakirao sam sve stvari u svoj mali 30-litarski ruksak (otprilike kao veća školska torba) i provjerio još jednom spisak stvari koje moram uzeti. Izgleda da je sve na svome mjestu, tj. u ruksaku.
S obzirom da se radi o putu od preko 3 mjeseca, ljudi bi mogli očekivati da će mi trebati puno više prtljage, ali stvarno vjerujem u onu konstataciju da je dovoljno spremiti onoliko stvari koliko će ti trebati za put od tjedan dana. Roba se tamo lako opere, jer većina smještajnih objekata nudi pranje i peglanje robe za kunu-dvije po komadu. Mislim da je to prihvatljivo :-)
S druge strane, ako mi nešto zatreba, nije da u Indiji nema dućana. Sve se lako nabavi i to puno jeftinije nego u Hrvatskoj. Tako ću, odmah po dolasku u New Delhi, kupiti par stvari za osobnu higijenu i ono što su mnogi ljudi na forumima govorili da je neophodno - (švicarski) nožić. Govore da će mi sigurno trebati, zbog ove ili one stvari, a ja ću im vjerovati na riječ.
I jedno kratko pojašnjenje: mnogo ljudi me upozorilo da je na obalama Bengalskog zaljeva upravo u naletu velika ciklona. Žao mi je što će vjerojatno napraviti veliku štetu, ali ja sam prvih mjesec dana na suprotnoj strani Indije, na zapadu, dok je ta ciklona na istočnoj strani, par tisuća kilometara dalje.
Toliko za zadnje javljanje iz Hrvatske, sljedeće će biti za 2-3 dana iz New Delhija.

Nema komentara:

Objavi komentar